In roemenie

Hopen

Preventie

We geven voorlichting op scholen, in kindertehuizen, moeder-kind huizen en bij jongerenclubs. We helpen andere stichtingen met het opzetten van meidengroepen en leveren preventiemateriaal.

In augustus 2023 is de Roemeense Melinda gestart als preventiemedewerker voor onze stichting. Ze wordt ondersteund door het Roemeense en Nederlandse bestuur voor deze taak.

Liefhebben

Outreaches

We zoeken de vrouwen op waar ze in de prostitutie werken, aan de kant van de weg en in seksclubs. Om relaties op te bouwen en hen te bemoedigen.

Helpen

Herstel

Momenteel helpen we vrouwen die willen stoppen met dit werk met een veilige plek om te leven, te leren en een nieuwe toekomst op te bouwen. We doen dit door het bieden van maatschappelijk werk en hen door te verwijzen naar de juiste plek.